czwartek, 26 lipca 2012

Tolerancja

 Polska to tolerancyjny kraj.
Tak, tolerancyjny jeżeli nie wyróżniasz się ze społeczeństwa.
A jeśli już jesteś inny?
To trzeba cie zniszczyć, gnębić i obrażać.
Ile razy słyszałem wypowiedź "ja jestem tolerancyjny" a gdy spytałem się takiej osoby co sądzi o ludziach z innym kolorem skóry lub innego wyznania.
To usłyszysz same negatywne stwierdzenia przepełnione stereotypami, bo czy nie słyszeliście takich wypowiedzi np. jak cygan to złodziej albo jak żyd to skąpy. Czy też określeni żółtek, czarnuch albo "Polska dla polaków".
Co się stało z tym krajem gdzie mówiono "gości w dom, Bóg w dom" gdzie się podziali ludzi którzy gdy widzą osoby potrzebujące pomagają a nie odchodzą po drodze opluwając i rzucając niecenzuralne słowa.
Czy oni wymarli? Jeśli tak to ja chce odejść z nimi!

1 komentarz: