poniedziałek, 14 stycznia 2013

Odpowiedzi na wasze wiadomości

Odpowiedzi na pytania:
Goram2Alfa - Goran zadał to pytanie ale wiem że wiele osób stara się jakoś wybić wiec jeśli piszesz wiersze   lub malujesz to wyślij mi swoją prace a zostanie umieszczona na moim blogu oczywiście z nickiem autora.

TamTam - Bardzo mi miło że moja rada pomogła ci w stosunkach z panią od przyrody.

KacperWalczyk - Twoja praca zostanie umieszczona na moim blogu w następny poniedziałek.

Norman007 - Ten artykuł który mi wysłałeś jest bardzo ciekawy wiec jeśli chcesz mogę go unieść na blogu ale uważam że powinieneś stworzyć swój własny gdyż jestem pewien że ludziom się spodoba. Jak już go założysz to napisz a z chęcią go polecę na moim blogu.

PS. Przypominam komentowanie nie boli a jeśli się wstydzicie to pragnę przypomnieć że w sieć jesteście anonimowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz