sobota, 30 marca 2013

Obserwator- Marzenia same się nie spełnią.

Największym przekleństwem moim i pewnie waszym jest to że wierzymy w cuda.
Koniec z wiaro w to że coś się w moim życiu zmieni bez mojego udziału. Wam też to radzę.
Pomyślcie czy kiedyś zdarzyło się coś dobrego w waszym życiu co nie wymagało waszego udziału, nie w moim też nie a dlaczego bo nic nie dzieje się z przypadku. Wszystko jest następstwem działań naszych lub innych ludzi. Czy dostałeś premie w pracy, tak a dlaczego bo się starałeś. Czy dostałeś dobro ocenę w szkole, tak ale musiałeś na nią zapracować. Wiec dlaczego nie robimy tak samo z marzeniami. Wiem trudno jest rano wstać i powiedzieć dziś będę działać. Kilka razy tak robiłem i co nic wstałem i nadal to samo. Ale to się zmieni gdyż nie będę odkładał niczego na jutro dziś mogę naprawić swoje życie i dziś to zrobię, może nie uda mi się od razu ale na wszystko trzeba poczekać. Teraz w tym momencie zaczynam nowe życie. Otwieram nowy tom księgi życia. Wszyscy osoby które znałem do tej pory od dziś są dla mnie obce wiec będę musiał poznać ich na nowo. Jestem pusto księgo czas zapisać pierwszą stronę mego życia.
Życzę wam abyście tak samo jak ja porzucili wiarę w cuda i zaczęli realizować swoje marzenia.

Przy okazji życzę wam wesołego zajączka i smacznego jajeczka. Trzymajcie się ludzie do jutra, papa.
Wasz ulubiony pozytywnie zakręcony Kapelusznik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz