czwartek, 4 kwietnia 2013

Obserwator- Miłość braterska

Uczucie którym obdarzają się bracia to silna wieź. Nieważne kim był brat zawszę zostaje bratem.
Nie mam brata ale mam siostrę którą kocham i nie pozwolił bym zrobić jej krzywdy bez względu na to co ona by zrobiła zawszę zostaje dla mnie ważną osobo. Dlatego po tym co dziś widziałem wiem że nie jestem sam. Wiem dla mnie ten chłopak nie jest nikim bliskim jest tylko bratem mojego przyjaciela.
Ale gdy usłyszałem w słuchawce głos przyjaciela "Patryk walczy o życie. Pomóż" łzy popłynęły też po moich policzkach. Nie liczyło się dla mnie to że mam dziś szkołę olałem wszystko i pojechałem do szpitala.
Kiedyś przed laty razem z Maćkiem (moim przyjacielem, bratem Patryka), Pawłem i Karolem przyrzekliśmy sobie że na zawszę zostaniemy dla siebie jak bracia. Przez lata słowa przysięgi było łatwo wypełnić.
Ale w tym roku już 2 razy musieliśmy wypełnić przysięgi słowa i wiem że gdybym musiał zrobić to 77 też bym to uczynił tak samo jak Paweł i Karol. Zawszę byliśmy sobie bliscy zawszę gdy któryś z nas potrzebował pomocy byliśmy obok i zawszę będziemy  Bracia krwi zawszę zostano braćmi  zawszę bracia za razem stawią czoła trudom życia. Słowa przysięgi zostano ważne na wieki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz