piątek, 6 czerwca 2014

Historia

Nazywam się Martin Gallo i pochodzę z Lubbock w Texasie. Jestem synem Texarkańskiego handlarza końmi. Mój ojciec już nie żyje a farmo opiekuje się mój starszy brat Johan.
W domu było nas trzech Johan, Patrick i ja Martin.
Ojciec w testamencie ustalił że każdy z nas dostanie swoją części dopiero po ukończeniu 23 lat i wykonaniu zadania przygotowanego dla każdego z nas.
Majątek miał by być podzielony w taki sposób że Johan miał dostać dom i farmę oraz 10 koni, Patrick miał dostać 10 koni lub ich równowartość a ja miałem otrzymać 5 koni albo ich równowartość.
Moje zadanie polegało na tym że miałem się wybrać do znajomego ojca który mieszka w Federacji Appalachów.
 U niego miałem pracować przez 2 tygodnie, po całej pracy otrzymałem rzemyk z 6 piórami.
 Po pracy w Appalachach miałem udać się do Vegas w którym też miałem pracować 2 tygodnie, po tej pracy dostałem starego amerykańskiego dolara.
 Teraz wracam do domu po to co mi się należy.



....................................................Znajomi.........................................................

Fiksi - moja żona
Johan - najstarszy brat
Patrick - starszy brat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz