czwartek, 2 maja 2013

Obserwator- Rachunek małego Polaka

Dziś jest dzień naszej flagi to dobra okazja by zrobić rachunek sumienia i zastanowić się co zrobiliśmy dla naszego kraju a co on zrobił dla nas.
Najpierw wypadało by się zastanowić czym jest dla mnie flaga i Polska. Flaga jest dla mnie symbolem kraju który ukochałem, jest symbolem o który walczyli moi dziadowie.
Wiec boli mnie gdy ktoś nie szanuje Biało-Czerwonych barw dlatego z zawszę chodzę z podniesiono głowo i jestem dumny z bycia Polakiem. Czym jest dla mnie Polska? To trudne pytanie ale cóż na takie trzeba też odpowiedzieć. Polska jest dla mnie krajem który kocham i do którego miłości będę chciał nauczyć swoje dzieci. Polska to miejsce w którym się urodziłem i zapewne w którym umrę. Polska to nie tylko skrawek ziemi ale przede wszystkim to ludzie, Polska to my Polacy.
Czas się zastanowić co ja zrobiłem dla tego kraju ale najpierw pozwolicie że wymienię to co ja otrzymałem od niego.
Otrzymałem od Polski życie, własny dom i poczucie że jestem częścią czegoś pięknego, dostałem też poczucie dumy z bycia jej obywatelem.
A co dałem? Jeszcze nie wiele. Dałem jej siebie, wszystko co dokonałem ale i wszystko co dokonam.

Jestem Polakiem i będę nim nieważne kto będzie nim rządził.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz